Dostawa zakupionego u nas towaru

DOSTAWA

Koszt wysyłki:

  1. Dostawa zamówionego towaru w zależności od wyboru Klienta może nastąpić za pośrednictwem:
    • Przesyłki kurierskiej za przedpłatą – 15 złotych
    • Przesyłki kurierskiej za pobraniem – 20 złotych
    • Przy zamówieniu powyżej 400 złotych – przesyłka GRATIS!
  2. Koszt wysyłki dla każdej z w/w opcji jest stały bez względu na wymiary i wagę paczki.
  3. Koszt przesyłki pokrywa kupujący.
  4. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy spedycyjnej GLS.

Dostawa Produktów, o ile przy wybranym produkcie nie ma określenia „gratis” lub „darmowa dostawa” oraz w zakładce Promocje nie jest inaczej określone, jest płatna. Koszt dostawy jest doliczany do wartości zamówienia. Koszt dostawy jest widoczny w Formularzu Zamówienia. Sklep udostępnia dostawę Produktu za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Dostawa przesyłki następuje na adres podany przez Klienta w Formularzu zamówienia w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych. Do każdego zamówionego Produktu dołączany jest paragon fiskalny. Na wniosek Klienta wystawiana jest faktura VAT.

W przypadku nieobecności Klienta w miejscu odbioru przesyłki pracownik firmy kurierskiej pozostawi awizo z informacją o miejscu i czasie odebrania przesyłki oraz o możliwości uzgodnienia kolejnego terminu dostawy. Termin odbioru wynosi 14 dni i liczony jest od dnia pozostawienia awizo. Po tym terminie produkt zostanie przesłany do Sklepu na koszt Klienta.

Przed odebraniem paczki od osoby dostarczającej produkt Klient powinien sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania. W przypadku gdy opakowanie jest uszkodzone należy sporządzić w obecności osoby dostarczającej produkt protokół szkodowy lub odmówić przyjęcia przesyłki.

Ostateczny termin dostawy Produktu jest ustalany przez pracownika Sklepu z Klientem i uwzględnia sytuacje, kiedy dostaw. Termin ten należy liczyć w przypadku płatności przelewem lub przekazem pocztowym – od dnia uznania rachunku bankowego przez Sklep, natomiast w przypadku płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

W sytuacji gdy dostawa Produktu jest niemożliwa w standardowym czasie dostawy przewidzianym w Regulaminie, Sklep bezzwłocznie wskaże nowy termin dostawy.

Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży w razie braku akceptacji nowego terminu dostawy.

Wszelkie prawa i ryzyko związane z produktem przechodzą na Klienta z chwilą wydania produktu firmie kurierskiej.

PRZEJDŹ DO SKLEPU

ZOBACZ KOLEKCJĘ

Formularz kontaktowy

Akceptacja

 

Jumitex sp. z o.o.
ul. K. Ciołkowskiego 155, 15-245 Białystok
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - piątek: 08:00 - 16:00

 

 

tel. 48 85-741-41-18, 48 85-741-23-78
tel/fax  48 85-741-41-98